Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
23.06.2026 - 20:45, Güncelleme:
23.06.2026 - 20:45
Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı, Vali Yardımcımız Sayın Şevket Cinbir başkanlığında Namık Kemal İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Toplantıya; İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Gülşen Özer, müdürlüğümüz yöneticileri, il millî eğitim müdür yardımcıları, şube müdürleri, ilçe millî eğitim müdürleri, Rehberlik ve Araştırma Merkezi müdürü ile resmî ve özel okul müdürlerimiz katıldı.
Programda müdürlüğümüz şube müdürleri ve millî eğitim müdür yardımcıları tarafından; 2025-2026 eğitim öğretim yılında yürütülen çalışmalar, akademik başarı süreçleri, rehberlik hizmetleri, okul güvenliği, dijitalleşme, projeler, sosyal-kültürel faaliyetler ve yeni döneme ilişkin planlamalar hakkında sunumlar gerçekleştirildi.
Toplantı, Vali Yardımcımız Sayın Şevket Cinbir’in değerlendirmeleri, dilek ve temenniler ile sona erdi.
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı, Vali Yardımcımız Sayın Şevket Cinbir başkanlığında Namık Kemal İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Programda müdürlüğümüz şube müdürleri ve millî eğitim müdür yardımcıları tarafından; 2025-2026 eğitim öğretim yılında yürütülen çalışmalar, akademik başarı süreçleri, rehberlik hizmetleri, okul güvenliği, dijitalleşme, projeler, sosyal-kültürel faaliyetler ve yeni döneme ilişkin planlamalar hakkında sunumlar gerçekleştirildi.
Toplantı, Vali Yardımcımız Sayın Şevket Cinbir’in değerlendirmeleri, dilek ve temenniler ile sona erdi.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

