Düzceli Güreşçi Ensar Demirbayraklı Türkiye Üçüncüsü Oldu
SPOR
23.06.2026 - 21:08, Güncelleme:
23.06.2026 - 21:08
Düzceli Güreşçi Ensar Demirbayraklı Türkiye Üçüncüsü Oldu
21-23 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası Şampiyonası’nda Düzce’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (S.E.M.) sporcumuz Ensar Demirbayraklı önemli bir başarıya imza attı.
21-23 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası Şampiyonası’nda Düzce’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (S.E.M.) sporcumuz Ensar Demirbayraklı önemli bir başarıya imza attı.
60 kilogram kategorisinde mindere çıkan başarılı sporcumuz, gösterdiği üstün performans sonucunda Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Elde ettiği dereceyle ilimizi gururlandıran sporcumuzu ve antrenörlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz
21-23 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası Şampiyonası’nda Düzce’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (S.E.M.) sporcumuz Ensar Demirbayraklı önemli bir başarıya imza attı.
21-23 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen U17 Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası Şampiyonası’nda Düzce’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (S.E.M.) sporcumuz Ensar Demirbayraklı önemli bir başarıya imza attı.
60 kilogram kategorisinde mindere çıkan başarılı sporcumuz, gösterdiği üstün performans sonucunda Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Elde ettiği dereceyle ilimizi gururlandıran sporcumuzu ve antrenörlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

