Mahalli Gelişim Ligi Midi Kızlar Voleybol Müsabakaları Tamamlandı
SPOR
22.06.2026 - 22:29, Güncelleme:
22.06.2026 - 22:29
Mahalli Gelişim Ligi Midi Kızlar Voleybol Müsabakaları Tamamlandı
Düzce’de düzenlenen Mahalli Gelişim Ligi Midi Kızlar Voleybol Müsabakaları, 13-22 Haziran 2026 tarihleri arasında 18 Temmuz Spor Salonu’nda gerçekleştirilen karşılaşmaların ardından sona erdi.
Turnuva boyunca büyük bir heyecana sahne olan müsabakalarda sporcular, sergiledikleri mücadeleci oyun ve centilmence performanslarıyla izleyenlerin takdirini kazandı. Birbirinden çekişmeli karşılaşmaların oynandığı organizasyonda takımlar, sezon boyunca yaptıkları çalışmaların karşılığını sahaya yansıttı.
Müsabakalar sonunda gösterdiği başarılı performansla tüm maçlarını kazanarak namağlup şampiyon olan Düzce Voleybol Spor Kulübü birincilik kürsüsüne çıktı. 1907 Spor Kulübü ikinci, Ultraslan Spor Kulübü ise üçüncü sırada yer aldı.
Düzce’yi 5 yıldır Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 2. Ligi’nde temsil eden ve altyapıdan yetiştirdiği sporcularla dikkat çeken Düzce Voleybol Spor Kulübü, elde ettiği bu başarıyla altyapıya verdiği önemin meyvelerini toplamaya devam etti.
Düzce’de düzenlenen Mahalli Gelişim Ligi Midi Kızlar Voleybol Müsabakaları, 13-22 Haziran 2026 tarihleri arasında 18 Temmuz Spor Salonu’nda gerçekleştirilen karşılaşmaların ardından sona erdi.
Turnuva boyunca büyük bir heyecana sahne olan müsabakalarda sporcular, sergiledikleri mücadeleci oyun ve centilmence performanslarıyla izleyenlerin takdirini kazandı. Birbirinden çekişmeli karşılaşmaların oynandığı organizasyonda takımlar, sezon boyunca yaptıkları çalışmaların karşılığını sahaya yansıttı.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

