YEŞİLAY KURAŞ ÜMİTLER TÜRKİYE ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI!
YEŞİLAY KURAŞ ÜMİTLER TÜRKİYE ŞAMPİYONASI TAMAMLANDI!
Türkiye’nin 25 ilinden 207 sporcunun katılımıyla Akçakoca Spor Salonu’nda düzenlenen Yeşilay Kuraş Ümitler Türkiye Şampiyonası, iki gün süren birbirinden heyecanlı ve çekişmeli müsabakaların ardından başarıyla tamamlandı.
Türkiye’nin 25 ilinden 207 sporcunun katılımıyla Akçakoca Spor Salonu’nda düzenlenen Yeşilay Kuraş Ümitler Türkiye Şampiyonası, iki gün süren birbirinden heyecanlı ve çekişmeli müsabakaların ardından başarıyla tamamlandı.
Türkiye’nin 25 ilinden 207 sporcunun katılımıyla Akçakoca Spor Salonu’nda düzenlenen Yeşilay Kuraş Ümitler Türkiye Şampiyonası, iki gün süren birbirinden heyecanlı ve çekişmeli müsabakaların ardından başarıyla tamamlandı.
Şampiyona boyunca genç sporcular centilmence mücadele ederken, izleyenlere unutulmaz anlar yaşattı.
Şampiyonanın sonunda dereceye giren sporculara madalyaları, Akçakoca Gençlik ve Spor İlçe Müdürümüz İshak Sönmezoğlu, Türkiye Gelişmekte Olan Spor Branşları Federasyonu temsilcileri ve antrenörleri tarafından takdim edildi.
Turnuva sonunda Haber380 konuşan ilçe müdürü Sönmezoğlu :Organizasyona katkı sağlayan tüm kurumlarımıza, hakemlerimize, antrenörlerimize, sporcularımıza ve bizleri yalnız bırakmayan tüm sporseverlere teşekkür eder, dereceye giren sporcularımızı tebrik ederiz.dedi



Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

