OKUL ÖNLERİNDEKİ YAYA GEÇİTLERİNE ÇİZGİLER ÇİZİLİYOR
OKUL ÖNLERİNDEKİ YAYA GEÇİTLERİNE ÇİZGİLER ÇİZİLİYOR
2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı öncesinde Akçakoca da öğrencilerimizin okullarına güvenle ulaşabilmesi için ilçemiz genelinde yaya geçitlerinde boyama çalışmaları gerçekleştirildi.
2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı öncesinde Akçakoca da öğrencilerimizin okullarına güvenle ulaşabilmesi için ilçemiz genelinde yaya geçitlerinde boyama çalışmaları gerçekleştirildi.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından özellikle okul bölgelerinde yürütülen çalışmalarla, öğrencilerimizin okula gidiş ve gelişlerinde güvenli ve konforlu bir ulaşım sağlamaları hedefleniyor. Yapılan çalışmalarla hem sürücülerin hem de yayaların dikkatinin artırılması, trafikte yaya önceliğinin vurgulanması amaçlanıyor. Ayrıca, şehir görünümü ve estetiğini güçlendirmek amacıyla ilçemizin muhtelif bölgelerinde kaldırım ve bordür boyama çalışmaları da gerçekleştirildi.
Trafikte sabır, dikkat ve duyarlılığın can güvenliği açısından büyük önem taşıdığını bir kez daha hatırlatıyor; sürücülerimizi yaya geçitlerinde yayalara yol verme konusunda duyarlı olmaya davet ediyoruz. Yayalara yol vermek bir tercih değil, yasal bir zorunluluktur.
Akçakoca Belediyesi olarak, trafik güvenliğini artırmaya yönelik çalışmalarımızı ilgili kurumlarla iş birliği içinde hassasiyetle sürdürürken, yeni eğitim-öğretim yılının öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize hayırlı olmasını diliyoruz.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

