AKÇAKOCA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KEMAL KARADAĞ'DAN KARNE MESAJI

26.06.2026 - 12:25, Güncelleme: 26.06.2026 - 12:25
 

AKÇAKOCA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KEMAL KARADAĞ'DAN KARNE MESAJI

Akçakoca İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal KARADAĞ’ın karne tatili mesajı. yayımladı

Karadağ mesajında  2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Akçakoca’da öğrenciler karne heyecanı yaşarken, Akçakoca İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal Karadağ da öğrencilere, öğretmenlere ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı. Karadağ, bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, karne sevincinin yalnızca notlardan ibaret olmadığını, aynı zamanda yıl boyunca gösterilen emek, gayret ve gelişimin önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti. Mesajında öğrencilere yeni hedefler belirlemeleri tavsiyesinde bulunan Karadağ, eğitim sürecinin her dönemin yeni başlangıçlara kapı açtığını vurguladı. Yaz tatilinin verimli değerlendirilmesinin önemine de değinen Karadağ, öğrencilerin tatil sürecinde dinlenmenin yanı sıra kitap okumaları, aileleriyle kaliteli zaman geçirmeleri ve kendilerini geliştirecek faaliyetlere yönelmeleri gerektiğini belirtti. Öğretmenlere ve velilere de teşekkür eden Karadağ, eğitim yolculuğunda öğrencilerin gelişimine katkı sağlayan tüm paydaşların büyük bir emek ortaya koyduğunu söyledi. Kemal Karadağ mesajında şu ifadelere yer verdi: "Sevgili öğrencilerimiz, bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayarak karne sevincine ulaştınız. Hepinizi tebrik ediyor, emekleriniz için kutluyorum. Tatilinizi dinlenerek, kitap okuyarak ve ailenizle güzel vakit geçirerek değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Hepinize huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diliyorum." Akçakoca’da binlerce öğrenci yaz tatiline başlarken, eğitim camiası yeni eğitim öğretim yılı için hazırlıklarını sürdürecek.
Akçakoca İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal KARADAĞ’ın karne tatili mesajı. yayımladı

Karadağ mesajında 

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Akçakoca’da öğrenciler karne heyecanı yaşarken, Akçakoca İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal Karadağ da öğrencilere, öğretmenlere ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı.

Karadağ, bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, karne sevincinin yalnızca notlardan ibaret olmadığını, aynı zamanda yıl boyunca gösterilen emek, gayret ve gelişimin önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Mesajında öğrencilere yeni hedefler belirlemeleri tavsiyesinde bulunan Karadağ, eğitim sürecinin her dönemin yeni başlangıçlara kapı açtığını vurguladı. Yaz tatilinin verimli değerlendirilmesinin önemine de değinen Karadağ, öğrencilerin tatil sürecinde dinlenmenin yanı sıra kitap okumaları, aileleriyle kaliteli zaman geçirmeleri ve kendilerini geliştirecek faaliyetlere yönelmeleri gerektiğini belirtti.

Öğretmenlere ve velilere de teşekkür eden Karadağ, eğitim yolculuğunda öğrencilerin gelişimine katkı sağlayan tüm paydaşların büyük bir emek ortaya koyduğunu söyledi.

Kemal Karadağ mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Sevgili öğrencilerimiz, bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayarak karne sevincine ulaştınız. Hepinizi tebrik ediyor, emekleriniz için kutluyorum. Tatilinizi dinlenerek, kitap okuyarak ve ailenizle güzel vakit geçirerek değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Hepinize huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diliyorum."

Akçakoca’da binlerce öğrenci yaz tatiline başlarken, eğitim camiası yeni eğitim öğretim yılı için hazırlıklarını sürdürecek.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haber380.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.