Düzce’den Ankara’ya Teknoloji Köprüsü
SPOR
23.06.2026 - 09:01, Güncelleme:
23.06.2026 - 09:01
Düzce’den Ankara’ya Teknoloji Köprüsü
Düzce’den Ankara’ya Teknoloji Köprüsü: Gençler Geleceğin Ekosistemiyle Buluştu
Düzce Belediye Başkanımız Sayın Dr. Faruk Özlü’nün destekleriyle ve YEĞİTEK liderliğinde; GençTek Türkiye Koordinatörlüğü, Ankara GençTek ve Düzce GençTek iş birliğiyle gerçekleştirilen G2S Sektör Buluşmaları ve Teknik Gezi Programı başarıyla tamamlandı.
Program kapsamında öğrencilerimiz; ODTÜ Teknokent, ODTÜ ATOM, ODTÜ Tasarım Fabrikası, SSB Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi ve CoZone Bilişim ve İnovasyon Merkezini ziyaret ederek teknoloji, girişimcilik, oyun geliştirme, tasarım, siber güvenlik ve inovasyon alanlarında sektörün öncü isimleriyle bir araya geldi.
Programın açılışı GençTek Ar-Ge ve Ekosistem Daire Başkanı Sayın Dr. Bilgehan Özbaylı ile GençTek Türkiye Koordinatörü Sayın Burcu Yılmaz’ın sektör temsilcileri,akademisyenler,danışman öğretmenler ve GençTek ekiplerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
GençTek öğrenci ekiplerimiz düzenlenen teknik geziler ve sektör buluşmaları sayesinde geleceğin mesleklerine yönelik önemli bilgi ve deneyimler elde etti.
Programın sonunda katılım belgeleri takdim edilirken, Düzce GençTek öğrencilerinin gerçekleştirdiği müzik dinletisi etkinliğe ayrı bir değer kattı.
Bu anlamlı organizasyona katkı sunan başta Düzce Belediye Başkanımız Sayın Dr. Faruk Özlü, GençTek Ar-Ge ve Ekosistem Daire Başkanı Sayın Dr. Bilgehan Özbaylı, GençTek Türkiye Koordinatörü Sayın Burcu Yılmaz, koordinasyon ekibi, Ankara GençTek ve ev sahibi kurumlara teşekkür ederiz
Düzce’den Ankara’ya Teknoloji Köprüsü: Gençler Geleceğin Ekosistemiyle Buluştu
Program kapsamında öğrencilerimiz; ODTÜ Teknokent, ODTÜ ATOM, ODTÜ Tasarım Fabrikası, SSB Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi ve CoZone Bilişim ve İnovasyon Merkezini ziyaret ederek teknoloji, girişimcilik, oyun geliştirme, tasarım, siber güvenlik ve inovasyon alanlarında sektörün öncü isimleriyle bir araya geldi.
Programın açılışı GençTek Ar-Ge ve Ekosistem Daire Başkanı Sayın Dr. Bilgehan Özbaylı ile GençTek Türkiye Koordinatörü Sayın Burcu Yılmaz’ın sektör temsilcileri,akademisyenler,danışman öğretmenler ve GençTek ekiplerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
GençTek öğrenci ekiplerimiz düzenlenen teknik geziler ve sektör buluşmaları sayesinde geleceğin mesleklerine yönelik önemli bilgi ve deneyimler elde etti.
Programın sonunda katılım belgeleri takdim edilirken, Düzce GençTek öğrencilerinin gerçekleştirdiği müzik dinletisi etkinliğe ayrı bir değer kattı.
Bu anlamlı organizasyona katkı sunan başta Düzce Belediye Başkanımız Sayın Dr. Faruk Özlü, GençTek Ar-Ge ve Ekosistem Daire Başkanı Sayın Dr. Bilgehan Özbaylı, GençTek Türkiye Koordinatörü Sayın Burcu Yılmaz, koordinasyon ekibi, Ankara GençTek ve ev sahibi kurumlara teşekkür ederiz
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

