BAŞKANLAR DÜZCE DE BULUŞTU
BAŞKANLAR DÜZCE DE BULUŞTU
Düzceli Belediye Başkanları Düzce de buluştu. Belediye başkanlarının bir araya geldiği toplantıda il ve ilçelerdeki genel konular değerlendirildi.
Düzceli Belediye Başkanları Düzce de buluştu. Belediye başkanlarının bir araya geldiği toplantıda il ve ilçelerdeki genel konular değerlendirildi.
Her ay düzenlenen Belediye Başkanları toplantısı bu ay Vali Selçuk Aslan ile DİKAB çatısı altında ilçe ve belde belediye başkanlarımızla Konuralp salonunda bir araya geldi.
İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sayın Nuri Çelik’in sunumu ile DİKAB’ın sorumluluk ve görev tanımını istişare edildi.
Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü ,nün ev sahipliğinde yapılan toplantıya Düzce valisi Selçuk Aslan, Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, Cumayeri Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu , Çilimli Belediye Başkanı Yılmaz Yıldız, Yığılca Belediye Başkanı Selami Savaş , Gümüşova belediye başkanı Kenan Sübekçi,Kaynaşlı belediye başkanı Efdal Altundal Boğaziçi Belediye Başkanı İbrahim Ercan , Beyköy Belediye Başkanı Fatih Ocak katıldı.
Toplantı öncesi konuşan Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, "Güncel konuları, ilimizde ve ilçelerimizde olanları değerlendirmek için bir araya geldik. Kendi aramızda bunlarla görüşüyoruz. Birbirimize nasıl destek ve yardımcı olabileceğimi gündeme alıp konuşttuk" dedi
Akçakoca belediye başkanı Fikret Albayrak ise Haber380 Şunları Aktardı: Düzce belediye başkanları olarak gerçekleştirdiğimiz aylık değerlendirme toplantımızda, bu ay Düzce Belediye Başkanımız Sayın Faruk Özlü nün misafiri olduk.
Karşılıklı fikir alışverişleriyle geçen verimli toplantımızda, ilçelerimiz arasında iş birliklerini geliştirme, ortak projeler üretme ve birlikte kalkınma hedefiyle önemli değerlendirmelerde bulunduk.
Samimi ev sahipliği için Sayın Başkanımıza teşekkür ederiz.


Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

