BAŞKANLAR DÜZCE DE BULUŞTU

DÜZCE YEREL HABER 11.07.2025 - 21:13, Güncelleme: 11.07.2025 - 21:13
 

BAŞKANLAR DÜZCE DE BULUŞTU

Düzceli Belediye Başkanları Düzce de buluştu. Belediye başkanlarının bir araya geldiği toplantıda il ve ilçelerdeki genel konular değerlendirildi.

    Her ay düzenlenen Belediye Başkanları toplantısı bu ay Vali Selçuk Aslan ile DİKAB çatısı altında ilçe ve belde belediye başkanlarımızla Konuralp salonunda  bir araya geldi. İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sayın Nuri Çelik’in sunumu ile DİKAB’ın sorumluluk ve görev tanımını istişare edildi.   Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü ,nün ev sahipliğinde yapılan toplantıya Düzce valisi Selçuk Aslan, Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, Cumayeri Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu , Çilimli Belediye Başkanı  Yılmaz Yıldız, Yığılca Belediye Başkanı Selami Savaş , Gümüşova belediye başkanı Kenan Sübekçi,Kaynaşlı belediye başkanı Efdal Altundal Boğaziçi  Belediye Başkanı İbrahim Ercan , Beyköy Belediye Başkanı Fatih Ocak  katıldı. Toplantı öncesi konuşan Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, "Güncel konuları, ilimizde ve ilçelerimizde olanları değerlendirmek için bir araya geldik. Kendi aramızda bunlarla görüşüyoruz. Birbirimize nasıl destek ve yardımcı olabileceğimi gündeme alıp konuşttuk" dedi Akçakoca belediye başkanı Fikret Albayrak ise Haber380 Şunları Aktardı:Düzce belediye başkanları olarak gerçekleştirdiğimiz aylık değerlendirme toplantımızda, bu ay Düzce Belediye Başkanımız Sayın Faruk Özlü nün misafiri olduk. Karşılıklı fikir alışverişleriyle geçen verimli toplantımızda, ilçelerimiz arasında iş birliklerini geliştirme, ortak projeler üretme ve birlikte kalkınma hedefiyle önemli değerlendirmelerde bulunduk. Samimi ev sahipliği için Sayın Başkanımıza teşekkür ederiz.    
Düzceli Belediye Başkanları Düzce de buluştu. Belediye başkanlarının bir araya geldiği toplantıda il ve ilçelerdeki genel konular değerlendirildi.

 

 

Her ay düzenlenen Belediye Başkanları toplantısı bu ay Vali Selçuk Aslan ile DİKAB çatısı altında ilçe ve belde belediye başkanlarımızla Konuralp salonunda  bir araya geldi.

İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sayın Nuri Çelik’in sunumu ile DİKAB’ın sorumluluk ve görev tanımını istişare edildi. 

  Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü ,nün ev sahipliğinde yapılan toplantıya Düzce valisi Selçuk Aslan, Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, Cumayeri Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu , Çilimli Belediye Başkanı  Yılmaz Yıldız, Yığılca Belediye Başkanı Selami Savaş , Gümüşova belediye başkanı Kenan Sübekçi,Kaynaşlı belediye başkanı Efdal Altundal Boğaziçi   Belediye Başkanı İbrahim Ercan , Beyköy Belediye Başkanı Fatih Ocak  katıldı.

Toplantı öncesi konuşan Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, "Güncel konuları, ilimizde ve ilçelerimizde olanları değerlendirmek için bir araya geldik. Kendi aramızda bunlarla görüşüyoruz. Birbirimize nasıl destek ve yardımcı olabileceğimi gündeme alıp konuşttuk" dedi

Akçakoca belediye başkanı Fikret Albayrak ise Haber380 Şunları Aktardı: Düzce belediye başkanları olarak gerçekleştirdiğimiz aylık değerlendirme toplantımızda, bu ay Düzce Belediye Başkanımız Sayın Faruk Özlü nün misafiri olduk.

Karşılıklı fikir alışverişleriyle geçen verimli toplantımızda, ilçelerimiz arasında iş birliklerini geliştirme, ortak projeler üretme ve birlikte kalkınma hedefiyle önemli değerlendirmelerde bulunduk.

Samimi ev sahipliği için Sayın Başkanımıza teşekkür ederiz.

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haber380.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.