BAŞKAN ÖZLÜ’DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

DÜZCE YEREL HABER 25.05.2026 - 10:12, Güncelleme: 25.05.2026 - 11:27
 

BAŞKAN ÖZLÜ’DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Tüm İslam aleminin Kurban Bayramı’nı tebrik eden Başkan Özlü, dini vecibelerin yerine getirildiği mübarek günlerin dünyada huzurun tesisine vesile olması temennisinde bulundu. “PAYLAŞMANIN BEREKETİ, BİRLİK VE BERABERLİĞİN GÜCÜYLE ÇOĞALIR” BAŞKAN DR. FARUK ÖZLÜ’DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınlayarak bayramların paylaşma, mutluluk ve bereket kaynağı olduğuna dikkat çekerek hem Düzcelilerin hem de tüm İslam aleminin Kurban Bayramı’nı tebrik etti. Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla Düzceliler ve tüm İslam aleminin bayramını kutladığı bir mesaj yayınladı. Kurban ibadetinin anlamının paylaşma, birlik ve beraberlik olduğundan bahseden Başkan Özlü mesajında şu ifadelere yer verdi: “Mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha ulaşmanın huzurunu ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Bayramlar; gönüllerin birleştiği, kırgınlıkların unutulduğu, paylaşmanın ve dayanışmanın en güçlü şekilde hissedildiği müstesna zamanlardır. Kurban ibadeti ise bizlere teslimiyeti, fedakârlığı ve ihtiyaç sahiplerini gözetmenin önemini hatırlatan büyük bir manevi değerdir. Bizleri millet olarak güçlü kılan en önemli unsur; zor zamanlarda kenetlenebilmemiz, soframızı, sevgimizi ve dualarımızı paylaşabilmemizdir. Bu bayramda da büyüklerimizi ziyaret etmeyi, küçüklerimizi sevindirmeyi, ihtiyaç sahibi kardeşlerimize uzanan bir el olmayı ihmal etmeyelim. Çünkü paylaşmanın bereketi, birlik ve beraberliğin gücüyle çoğalır. Düzce Belediyesi olarak bugüne kadar nasıl her kesimden vatandaşımızın ihtiyacına koştuysak, şehrimizde kardeşlik iklimini güçlendiren, sosyal dayanışmayı büyüten çalışmalarımızı yürüttüysek aynı anlayışımızı bayram süresince de devam ettireceğiz. Bayramın ruhuna uygun şekilde; yardımlaşmanın, komşuluk hukukunun ve manevi değerlerimizin yaşatılması için hep birlikte gayret göstermeyi sürdüreceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle; başta kıymetli hemşehrilerim olmak üzere aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı gönülden tebrik ediyor, bayramın tüm dünyaya sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini Yüce Allah’tan niyaz ediyorum. Kurban Bayramı’mız mübarek olsun.
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Tüm İslam aleminin Kurban Bayramı’nı tebrik eden Başkan Özlü, dini vecibelerin yerine getirildiği mübarek günlerin dünyada huzurun tesisine vesile olması temennisinde bulundu.

“PAYLAŞMANIN BEREKETİ, BİRLİK VE BERABERLİĞİN GÜCÜYLE ÇOĞALIR”
BAŞKAN DR. FARUK ÖZLÜ’DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla bir
kutlama mesajı yayınlayarak bayramların paylaşma, mutluluk ve bereket
kaynağı olduğuna dikkat çekerek hem Düzcelilerin hem de tüm İslam
aleminin Kurban Bayramı’nı tebrik etti.
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Kurban Bayramı dolayısıyla
Düzceliler ve tüm İslam aleminin bayramını kutladığı bir mesaj
yayınladı. Kurban ibadetinin anlamının paylaşma, birlik ve beraberlik
olduğundan bahseden Başkan Özlü mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha ulaşmanın huzurunu ve
mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Bayramlar; gönüllerin birleştiği,
kırgınlıkların unutulduğu, paylaşmanın ve dayanışmanın en güçlü şekilde
hissedildiği müstesna zamanlardır. Kurban ibadeti ise bizlere
teslimiyeti, fedakârlığı ve ihtiyaç sahiplerini gözetmenin önemini
hatırlatan büyük bir manevi değerdir.
Bizleri millet olarak güçlü kılan en önemli unsur; zor zamanlarda
kenetlenebilmemiz, soframızı, sevgimizi ve dualarımızı
paylaşabilmemizdir. Bu bayramda da büyüklerimizi ziyaret etmeyi,
küçüklerimizi sevindirmeyi, ihtiyaç sahibi kardeşlerimize uzanan bir el
olmayı ihmal etmeyelim. Çünkü paylaşmanın bereketi, birlik ve
beraberliğin gücüyle çoğalır.
Düzce Belediyesi olarak bugüne kadar nasıl her kesimden vatandaşımızın
ihtiyacına koştuysak, şehrimizde kardeşlik iklimini güçlendiren, sosyal
dayanışmayı büyüten çalışmalarımızı yürüttüysek aynı anlayışımızı bayram
süresince de devam ettireceğiz. Bayramın ruhuna uygun şekilde;
yardımlaşmanın, komşuluk hukukunun ve manevi değerlerimizin yaşatılması
için hep birlikte gayret göstermeyi sürdüreceğiz.
Bu duygu ve düşüncelerle; başta kıymetli hemşehrilerim olmak üzere aziz
milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı gönülden tebrik
ediyor, bayramın tüm dünyaya sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik
getirmesini Yüce Allah’tan niyaz ediyorum. Kurban Bayramı’mız mübarek
olsun.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haber380.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.