ÖZLÜ VERDİĞİ SÖZÜ TUTTU
ÖZLÜ VERDİĞİ SÖZÜ TUTTU
Göreve geldiği günden bu yana mali kriz ve borçlarla devraldığı Akçakoca Belediyesi’ni ayağa kaldırmak için gece gündüz çalışan Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, ilçede belediyeye ait otobüslerin yetersizliği konusunda Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye durumu iletmişti.
Göreve geldiği günden bu yana mali kriz ve borçlarla devraldığı Akçakoca Belediyesi’ni ayağa kaldırmak için gece gündüz çalışan Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, ilçede belediyeye ait otobüslerin yetersizliği konusunda Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye durumu iletmişti.
Başkan Albayrak’ın çağrısına kayıtsız kalmayan Başkan Özlü, geçtiğimiz günlerde düzenlenen Mavi Bayrak açılışında yaptığı konuşmada, Akçakoca’ya 2 adet otobüs ve 1 adet çöp aracı tahsis edeceklerini açıklamıştı.
Başkan Özlü, sözünü yerine getirerek bugün Akçakoca Belediyesi’ne 8,5 metre uzunluğunda 2 adet otobüsü bir süreliğine tahsis etti. Söz konusu araçlar Cumartesi günü itibarıyla ilçede hizmet vermeye başladı.
Konuya ilişkin açıklama yapan Başkan Fikret Albayrak, “Düzce Belediye Başkanı Sayın Dr. Faruk Özlü'ye, belediye otobüslerimizin yetersizliği konusunu iletmiştim. Kendisi de Akçakoca’mıza iki adet otobüsü geçici süreyle tahsis etti. Bu araçlar şu an halkımıza hizmet vermeye başladı. Akçakoca halkı adına kendisine bu nazik ve yapıcı yaklaşımı için gönülden teşekkür ederim,” ifadelerini kullandı.
Öte yandan iki belediye başkanının sergilediği dayanışma örneği, vatandaşlar tarafından büyük takdir topladı. Verdiği sözü yerine getiren Başkan Özlü’ye Akçakocalılar teşekkürlerini iletti.
Neticede şuanda 7 Adet ulaşım aracı hizmet vermeye devam edecek.Böylece Akçakoca da Ulaşım sıkıntısı biraz rahatlamış olacak
#haber380 #ibrahimtuzcu #akcakoca #düzce #yerelhaber #canlıyayın #akcakocatarihi #düzcehaber #akcakocahaber #Yığılca #Kaynaşlı #Gölyaka #düzceyerelhaber #akcakocalılar #Gümüşova #Cumayeri*Beyköy*Boğaziçi*


Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

