(Görüntülü) BAŞKAN ÖZLÜ,TURİZM MASTER PLANI TAMAMLANMALI
(Görüntülü) BAŞKAN ÖZLÜ,TURİZM MASTER PLANI TAMAMLANMALI
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü Akçakoca’da Mavi Bayrak törenine katıldı.
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü Akçakoca’da Mavi Bayrak törenine katıldı.
Ceneviz Kalesi Plajı’nın Mavi Bayrak aldığı törende konuşan
Başkan Özlü; “turizm potansiyeli bakımından bakir kalan Düzce’mizi her
alanda geliştirelim. İkinci Mavi Bayrak’ı Saklıkoy Otel’e alalım” dedi.
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Akçakoca Ceneviz Kalesi Plajı’nın
Mavi Bayrak törenine katıldı. Akçakoca Kaymakamı Deniz Pişkin, Akçakoca
Belediye Başkanı Fikret Albayrak ve ilçe protokolünün katıldığı törende
turizm yatırımlarına dikkat çeken Başkan Özlü, konuşmasında Turizm
Master Planı’nın tamamlanarak uygulanması gerektiğini belirtti. Şehrin
genelinde iş birliği odaklı çalışmalardan ve yatırımlardan da söz eden
Başkan Özlü, ikinci Mavi Bayrak’ı Saklıkoy Otel’e almak için çalışma
yapacaklarını açıkladı.
“DÜZCE GELECEĞİ ÇOK PARLAK BİR ŞEHİR”
Konuşmasında Düzce’nin çok değerli olduğunu hatırlatan Başkan Dr. Faruk
Özlü; “Bu bölge için Akçakoca son derece önemli bir yer. Düzce’mizin
denize açılan, kimliği olan bir yer. Bu konuda emek sarfeden her bir
arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Düzce geleceği çok parlak bir şehir.
Dünya Bankası raporları var, çok güzel şeyler var. bu memleketin turizm
noktasında eksikleri var. turizm yatırımları ve faaliyetleri Ankara ve
İstanbul arasında Bolu ve Sapanca arasındaki kısım bakir. Bizim bu
potansiyele ağırlık vermemiz gerekiyor. Turizm Master Planı mutlaka bir
an önce bitmeli ve uygulanmalı. Çok güzel bir şehirde yaşıyoruz, bu
bölgeyi Türkiye’nin ve dünyanın tanıması gerekiyor” dedi.
“AKÇAKOCA’DA MAVİ BAYRAK ARTACAK”
Başkan Özlü konuşmasını geçmişte yapılan yatırımları hatırlatarak
sürdürdü ve şunları söyledi: “Konuralp’te kazılar yapıyor, tarihi gün
ışığına çıkarıyoruz. İlk milletvekili adayı olduğumda Akçakoca için 5
projemiz vardı. O dönemdeki bakanımız Nabi Avcı, Ceneviz Kalesi
restorasyonu için o günkü rakamlarla 3 Milyon TL hibe verdi. Şimdi
burası tertemiz, pırıl pırıl. Dalgakıranları kısmen yaptık, devam
ediyor. Mavi Bayrak konusunu da artıracağız. En kısa zamanda yeni adı
Saklıkoy olan otelimizin bulunduğu bölgedeki plajın da Mavi Bayrak
alması için birlikte çalışalım. Akçakoca’nın ikinci Mavi Bayraklı Plajı
da Saklıkoy Otel’in plajı olsun. Düzce’de ne yapıyorsak aynısının
Akçakoca’da olmasını da istiyoruz. Burada neye ihtiyaç varsa iş birliği
halinde çalışmaya devam edeceğiz.”
PİŞKİN VE ALBAYRAK’TAN BAŞKAN ÖZLÜ’YE TEŞEKKÜR
Törende konuşan Akçakoca Kaymakamı Deniz Pişkin ve Akçakoca Belediye
Başkanı Fikret Albayrak da hem Mavi Bayrak’ı hak etmenin gururunu
paylaştı hem de her talep ve öneride kendilerine büyük destek
sağladığına dikkat çektikleri Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye
teşekkür etti.
Tören Ceneviz Kalesi Plajı’na asılacak Mavi Bayrak’ın dalgıçlar
tarafından denizden çıkarılması ve göndere asılması ile sona erdi.
.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

