DSİ’de protokol imzalandı
DÜZCE YEREL HABER
24.06.2026 - 20:18, Güncelleme:
24.06.2026 - 20:18
DSİ’de protokol imzalandı
Akçakoca’nın 12 milyon 500 bin liralık içme suyu borcu için DSİ’de protokol imzalandı
Akçakoca’nın içme suyu altyapısına ilişkin önemli bir gelişme Ankara’da yaşandı. AK Parti Akçakoca İlçe Başkanı Burhan İşleyen ile Akçakoca Belediye Başkan Vekili Alev Ünal, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü’nde bir dizi temas gerçekleştirdi.
Heyet, DSİ İçme Suyu Daire Başkanı Uğur Dal ile Su Planlama ve Etüt Daire Başkanı Mustafa Demir’i ziyaret ederek, Akçakoca Barajı içme suyu kapsamında belediyeye ait vadesi geçmiş 12 milyon 500 bin TL’lik borcun yapılandırılması ve ödeme sürecinin ertelenmesine yönelik başvuruda bulundu.
Gerçekleştirilen görüşmelerin ardından, söz konusu borcun yeniden yapılandırılması ve ödeme planının ileri bir tarihe ötelenmesine ilişkin protokolün imzalandığı öğrenildi.
Ziyaret kapsamında Akçakoca’nın içme suyu ile ilgili ihtiyaçları ve geleceğe dönük planlamaları da ele alınırken, ilçenin öncelikli sorunlarının çözümü için ilgili kurumlarla temasların süreceği ifade edildi.
Akçakoca’nın geleceği adına önemli bir adım olarak değerlendirilen görüşmenin ardından, ilçe adına yürütülen çalışmaların kararlılıkla devam edeceği vurgulandı.
Akçakoca’nın 12 milyon 500 bin liralık içme suyu borcu için DSİ’de protokol imzalandı
Heyet, DSİ İçme Suyu Daire Başkanı Uğur Dal ile Su Planlama ve Etüt Daire Başkanı Mustafa Demir’i ziyaret ederek, Akçakoca Barajı içme suyu kapsamında belediyeye ait vadesi geçmiş 12 milyon 500 bin TL’lik borcun yapılandırılması ve ödeme sürecinin ertelenmesine yönelik başvuruda bulundu.
Gerçekleştirilen görüşmelerin ardından, söz konusu borcun yeniden yapılandırılması ve ödeme planının ileri bir tarihe ötelenmesine ilişkin protokolün imzalandığı öğrenildi.
Ziyaret kapsamında Akçakoca’nın içme suyu ile ilgili ihtiyaçları ve geleceğe dönük planlamaları da ele alınırken, ilçenin öncelikli sorunlarının çözümü için ilgili kurumlarla temasların süreceği ifade edildi.
Akçakoca’nın geleceği adına önemli bir adım olarak değerlendirilen görüşmenin ardından, ilçe adına yürütülen çalışmaların kararlılıkla devam edeceği vurgulandı.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

